Sunday, April 10, 2011

semalam skolah aku buad sukantara katt stadium mashushita . okay ! pagi2 lagi aku dahh bangon . then , call kak tasya kejot kann dye . dye text blek sroh kejot pkol 7 coz dye gerak pkol 8 . haha . sori kak kejot kan akak awal2 . ggu akak tido jehh . lepas siap2 semua aku pegi umah fiza then jemput akmar katt umah dye . lepas tu pegi skolah ingt nak naek bas . tapi tak . kitorang naek kete abang hafizah hantar . dye jadi driver ktorang ohh . haha . sampai sane kitorang teros lepak katt restoran . ape lagi kalau dahh nampak makan melantak ar . haha . aku tak makan pon . tak de mood makan pagi2 tahu ! yeahh . haha . then , tengok dorang perbarisan . wow , gempak ar umah sukan bendahara . tranformes tuhh . pastu tengok dorang lumba lari . aduhh , takleyh bla dohh . yeyeo jehh tyme latihan panglima menang . tyme real kalah pulak dahh . tu yg aku geram tuu . tapi tkpe . panglima dahh maju . dapat naib juara . yeahh ! tu pon harap kan dak fom 1 . huh . teros kann usaha koranggg . maju kan lagi panglima . cayokk ! haha . dah dahh . ko ni shera . lebih2 plak . okayy ! then , tyme katt sane kitorang berpecah . hafizah pegi cas fon dye , aku ngan akmar jumpa safwan , amira ntah ke mane same ngan ainol . lepas jumpa safwan aku pegi katt hafizah , act , tempat tuhh takleyh masok . slambe je ar masok . tetibe ckgu sam dtg . dye jerit (keluar !!! ) aku ape lagi cabott ar . haha . pastu kann , dahh kluar dari tmpat uhh ade plak senior nihh amek gambar kitorangg . dahh macam artis plak kitorang nihh . flash dye menyakitkan mate dohh . dahh amek gambar semua kitorang pegi mane ekk . adohh , lupe plak . act , ktorang merayau satu stadium uhh . dah macam tkde hala tuju . dahh penad jalan aku pon dok lha kat tangga sorang2 . pastu kan pastu kann kak tasya dtg katt aku dohh . dye dok sbelah aku . ecehh , happy siot . dapat meet . awww <3 hehe . sembang2 lha sikedd . akmar pon ada skali . aku malas nak citer panjang2 kang korang bosan plak . lepas dahh abes semue . kitorang balek jalan kaki . yeahh ! memang dekatt ar . aku balik ngan akmar , amira , kak tasya n putri . bestt ! tyme tengah jalan sempat lagi kak tasya kene kan membe aku . haha ! padan muke . kan dahh kene satu kosong . hahahaha . suke suke . yippyyy . huh . sampai katt blakang skola ktorang berpecah . maklumlha laluan rumah laen2 . pastu aku singgah kedai lepak jap katt situ . then , text kak tasya . ape lha , baru jumpe text lagi . haha . ske ati lha . nak jeles ? ade aku kesah ?? huh . sampai umahh rest jap n teros mandi n makan . dahh buad semue aku pon tido sampai lha pukol 6 lebihh . bangon2 teros bukak tb tengok citer korea "naughty kiss" . aduhh , best dohh . comell nye oh ha ni n baek ape ntah kann . name pelik pelik jehh . susah aku nak sebott . eeeiii , geram dohh . dahh lha citer tuhh dtg smggu skali . terpakse lha tggu sampai mggu depan . tak sanggop ar . hmm , k lha . citer dahh abes . bhai bhai :)