Tuesday, April 26, 2011

citer yg tak berapa nk HOT !! :)

okayyyy , now nak citer pasal katt perhimpunan pagi tadii . minggu nihh skola aku buad kempen skola bebas dadah dan rokok . so , tyme nak rasmi kan tuhh de lha dalam 3 orangg ckgu tuhhh lepas kann burung ape ntahh kann tanda kitoranggg bebas dari bende haram yg lagi menyesat kan . okayyy , aku nak cakap nihh . cikgu nihh kan m'bazir jehh dohhh . dahh beli burung tuhh mahal2 pastu lepas kann macam tu jehhh . hmm , aku tahu lha ckgu banyk duet tapi tkyah lha nak tunjuk yg dye kaya sangattt . huh ! lagi satu . citer panas kOtt . act , tkde lha panas sangattt macam kene gorenggg . haha . bengong ! hoho :o sejakk bile lha aku pandai buad lawak nihh . hmm , biar lha . orangg kate kalau kite slalu ketawa panjangg umo tau . hehe . tak tahu lha betol ke tak . eh ehh , ni dahh masok topik laen nihh . okayy , teros kann citer . nak jadi kann citer , ade lha ckgu nihhh complen pasal kes mggu lepas . banyak poblem dohhh . nak tahu ape poblem nye ?? nak tahu takk ? hoho ! tkyahh tahu dohhh . nnti kecohh lak . hmm , yg aku tklehh tahan ade ke patot ckgu tu pegi sebot name dak yg buad hal tuhh skali kelas . tak ke segann dohhh . teranggg2 tu lak . sebaek dak tuhh tk dtg n ckgu slh sked sebot nme dye .  n sebot kelas laen tkpe ar . nihh kelas aku pon ade . 3 SALMAN ! OMG ! buad malu kaum bangsa sesama sendiri . ehh , betol ke ape yg aku ckp nihhh ? mengarot lha ! huh^^