Sunday, March 27, 2011

TRAUMA !!

okeyy , now nak story pasal ari jumaat . ade ape weii ? xyah tau . nak citer lha nie . x reti nak sabar . of course lha ade kawad an . huh . kate suroh dtg tepat pukol 3 . pkol bape korangg datang . citer sked . 4 kann . skunk sape yg lambat . korg ke aku weii . tunggu korang cam nak kene makan maki aku dohh . huhu . lex dohh . sementara tunggu dorang datang , kitorang melantak dohh . roti canai jehh plus air kosong . okeyy , then , kawad start . kitorang blajar farmasi ape ntah . part nie aku suke weii . kitorang kawad maen pusing2 , angkatt tangan , hentak kaki . cehh , dahh macam senaman lha pulak . bestt tahap gaban dohh . nak citer sked . muke aku da makin gelap sked oh . da macam pakai topeng la pulakk dahh . haha . kiri kanan putih . tengah2 gelap . damn shit ! tengah2 kawad tetibe pulak buad hal . ntah ade sorang senior nie pegi sepak kepala mmbe dye sndiri . bodoh giler shial aku cakap ! nak marah orang agak2 ar weii . tkyah ar sampai nak sepak2 kepala orang bagai ar . mak bapak ko tak ajr er weii . stop ! stop !! malas aku nak citer dahh . kang bikin panas plak katt sini . then , kitorang trauma sebentar . semua dahh tak fokus kawad . nak nangis dohh tyme uhh , tahan je weii . da abes kawad smue ape lagi . BALIK !! melantak lha weii . mak aku masak spaghetti . sedap giler dohh . nak ? BOLEH BLAHH . haha . okeyy . aku nak bla dahh . byee :)